Friday, 9 August 2013

Zycie po kuracji

Witajcie kochani, 
spiesze z postem na temat tego jak wyglada moja buzia przeszlo miesiac po zakonczonej kuracji izo - otoz jest super! Tabletki odstawialm na poczatku lipca, kuracja trwala zatem niepelny rok: wrzesien 2012 - lipiec 2013. Jak wiecie moj dermatolog zaglowal roznymi tabletkami na bazie izo aby zakonczyc leczenie Aknemorminem. Poczatkowo dziwnie czulam sie z faktem, ze nic juz nie musze lykac lekow, bo przez tyle miesiecy przyjmowanie min. 3 tabletek dziennie w ciagu dnia wyrobilo we mnie nawyk pamietania o przyjmowaniu leku. Jestem zatem wolna, wolna od przyjmowania lekow i wolna od tradziku!!! Oczywiscie jest jeszcze bardzo wczesnie i wniosek, czy tradzik wroci czy nie bede mogla wyciagnac po okolo roku (mniej wiecej po takim czasie wrocil moj tradzik po pierwszej, nieudanej probie leczenia izo). Jak na razie o tym, ze mialam tradzik przypominaja mi juz tylko blizny potradzikowe powstale na skutek wyciskania. Nie ide spac ze swiadomoscia tego czy rano aby na twarzy sie cos sie wykluje, w ogole zapomnialam co to tradzik, problemy z cera... Kazdemu z Was serdecznie tego zycze bo wiem jak ta choroba moze uprzykrzyc zycie.
Ponizej wrzucam moje dzisiejsze fotki pyszczka, oczywiscie w wercji nude, bo od poczatku kuracji pokazywalam sie wam bez makijazu i powiem wam, ze teraz po raz pierwszy sie tego nie wstydze mimo, iz nadal mam sztepne blizny potradzikowe (z ktorymi chce sie uporac laserowo u mojego derma).


Przepraszam za powazna mine :)

Moj dermatolog jak juz wcesniej wspominalam zalecil mi specjalna pielegnacje po izo, o ktorej przygotowuje kolejnego posta. Wybaczcie moje skromne bywanie na blogu, ale niestety mam wiele rzeczy do zrobienia i blog musze czasami postawic w kacie (bardzo niechetnie oczywscie bo uwielbiam kontakt z Wami!).
Juz teraz zaczynam sie zastanawiac jak pociagnac dalej moje posty bo o tradziku zostalo powiedziane tutaj juz bardzo duzo. Nie chce byc kolejna szafiarka czy recenzentem kosmetykow... tego juz w necie jest bez liku, zalezy mi na pisaniu o tym, co was interesuje i na fajnej wymianie pozytywnej energii miedzy nami. 
Moze wy macie jakies propozycje dla mnie?

poki co sle mnostwo buziakow; wlasnie wyjezdzam na weekend, pogoda burzowa ale nie pozwalam aby popsula moj dobry nastroj. A jak Wasze plany na weekend??? Jak Wasze wyjazdy wakacyjne? udane?
BAsia