Monday, 3 June 2013

Tajlandia mon amour

Moje pyszczki kochane dzis bedzie nietradzikowo, ale nie moglam sobie odmowic przyjemnosci podzielenia sie z wami moja podroza do Tajlandii, aby przyblizyc Wam choc troszeczke ten cudowny kraj.
Kraj, gdzie kazdy sie usmiecha i wyglada, jakby wlasnie wygral w totolotka, jakaz mila odmiana po smutnych europejczykach. Tajlandia kusi tez przepyszna baaaardzo ostra kuchnia (dopiero tam czlowiek odkrywa jak powinno smakowac curry), niebianskimi plazami (tam wlasnie powstal firm z DiCaprio Niebianska Plaza), cudownym sloncem, ktorego tak ostatnio brakuje w naszej czesci swiata.
Wiec usiadzcie sobie wygodnie i zapraszam w mala podroz po kokosowej krainie, pelnej slonca i przesympatycznych ludzi.

Enjoy,
BAsia


34 comments:

  1. hmm...cudownie. Tylko pozazdrościć takiego uropu :)
    Basiu super wyglądasz, idelanie wkomponowałaś się w tamte klimaty :)

    ReplyDelete
  2. Basieńko a jakie Ty masz pięknę ząbki, takie bielusieńkie. Wybielałaś sobie? a może jakaś super pasta? Zdradź sposób na taką biel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justi,
      nigdy nie wybielalam zebow ale zawsze uzywam past typy "whitening". Ostatnio Blend A Med 3d White. Mysle, ze bardziej chodzi o technike czysczenia, bo czyszcze zeby z dolu go gory tzn szczotkowanie od dziasek w kierunku zeba a nie tradycyjnie prawo-lewo. Jeszcze mi geny przychodza na mysl, bo mama tez ma ladne zeby.

      Delete
    2. Słyszałam własnie, nawet moja dentystka mi mówił, że ta technika "wymiatająca" jest najepsza, ale nigdy mi się nie chce w ten sposób szczotkować. Ale czas najwyższy przemóc się i to zmienić :-)

      Delete
  3. No no no plaże plażami ale to jedzonko...pięknie, ciekawa jestem czy tak smakuje jak wygląda ;-) Cudne wakacje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzonko mega dobre! ostre jak szlag ale z cudownym bogactwem smakow, kombinacji. Owoce sa przeslodkie, hmmmm. Chce tam wracac jak najszybciej :) prawdopodobnie pod koniec roku.

      Delete
  4. Po obejrzeniu tych zdjęć, aż chciałoby się położyć na takiej plaży w Słoneczku, albo przynajmniej wyjść z domu, by złapać kilka promieni :) Niestety, na zewnątrz leje deszcz :(
    Zgłodniałam przez Ciebie! Aż idę sama zjeść coś z ryżem, haha ;)
    Pozazdrościć takiego urlopu i tego pięknego uśmiechu na ślicznej buzi!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, ja wlasnie te zdjecia z mysla, aby wam przypomniej, ze sloneczko jest tam gdzies w innej czesci swiata. Dzisiaj w koncu raczylo pojawic sie i u mnie po 3 tyg deszczu non stop - swiat jest od razu piekniejszy!

      Delete
  5. Cudownie, że "zabrałaś" nas na chwilę na wakacje. Piękne byłe te chwile!
    Ależ Ty chudzinka jesteś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chudzinka? ja wiem? teraz to jestem jeszcze szczuplejsza bo przygotowuje sie do pol maratonu :)

      Delete
    2. no co Ty - nie mam odwagi do udziału w maratonach czy też pół maratonach. ale ostatecznie co drugi dzień robię 12 km na bieżni. do tego ćwiczenia no skalpel Ewki Ch.
      wiec POWODZENIA!!!

      Delete
    3. Stulcia, mowi sie ze jak przebiegniesz 10km to i maraton powinnas bez problemow. tez cwicze z ewa ch. buzka

      Delete
  6. Cudne zdjęcia! Cieszę się,że urlop się udał :)
    buziaczki!

    ReplyDelete
  7. Widzę że buźka wyfiltrowana :D Możesz przypomnieć jaki filtr używasz? Piękne widoki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buzka obowiazkowo wyfiltrowana. Vichy SPF 50 dry touch, moj codzienny filtr sprawdzil sie i tam z tym, ze unikalam slonca na buzi jak ognia. Stad kapelusz :)

      Delete
    2. Basiu, mogłabyś polecić mi jakiś kosmetyk do mycia twarzy ale takich z którym trzeba użyć wodę?
      Używam płynów micelarnych, ale czasem potrzebuje czegoś odrobinę mocniejszego, ale odrobinę ;P Tak samo jak Ty uważam że apteczne żele do mycia twarzy są zbyt mocne i wysuszające. Będę wdzięczna za jakieś polecenie żelu, pianki, obojętnie ;)

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Witaj :) Przypadkowo tu trafiłam, widzę, że leczysz się Izotekiem. Ja w grudniu skończyłam swoją kuracje, teraz jest dobrze, ale martwię się, że trądzik powróci. Zyczę Ci wytrwałości i wiecznej gładkości na buzi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, no jestem juz na koncowce leczenie, zostalo mi jeszcze 1-2 miesiace max. Dla ciebie rowniez gladkiej buzki forever! :)

      Delete
  10. Alez Ty jestes sliczna Basiu a jakie zęby masz bielutkie. Tajlandia cudna, ale przycmiłaś ja swoja urodą, no i jeszcze to żarcie, mniaam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale mi slodzisz... zarlo bylo mega, szkoda ze u nas tajskie jedzenie ani w polownie nie jest tak dobre jak tam... buzik

      Delete
  11. Hej. Dzisiaj przez przypadek trafiłam na Twój blog i bardzo się z tego cieszę, bo niestety też mam problem z trądzikiem. Przeczytałam kilka Twoich postów, ale wszystkich raczej dzisiaj nie przejrzę. Mam prośbę: mogłabyś mi dać namiary na swojego dermatologa? Sama wiesz z doświadczenia, że pomimo przewałkowania kilku lekarzy efekty leczenia są słabsze niż mizerne...
    z góry dziękuję i gratuluję dojścia do tak uspokojonej skóry :)

    ReplyDelete
  12. Mam jeszcze jedno pytanie: co polecasz do nawilżenia twarzy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkrotce post o pielegnacji ceru po kuracji Izo, zobaczycie wtedy moje perelki

      Delete
  13. ale ładne zdjęcia Ci wyszly , a Ty taka usmiechnieta, promienna .. bez trądziku ;D ze mnągorzej , nadal się z tym męczę :( a teraz z cieplutką herbatką idę poczytac Twoje wczesniejsze wpisy ;))
    obserwuję oczywiscie i zapraszam do siebie ; loveandvanillascent.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Paulinka,
      milo mi, ze blog sie podoba,
      pozdrawiam serdecznie

      Delete
  14. Jesteś bardzo piękna i masz śliczną gładka twarz :) Gratuluję takich wyników:)
    Je leczę się Curacne już ponad 6 miesięcy. Zostało mi jeszcze kolejne 6 miesięcy. Czy też tak masz, że twoja skóra bardzo się poci? Nie jest tłusta ale świeci się i tak i tak, bo bardzo spocona :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Aniu,
      moja skora ani sie nie poci (no chyba, ze w tych upalach) ani nie swieci po kuracji izo.
      Moze to kwestia kosmetykow, jakich uzywasz?

      Delete
  15. Bardzo bym Cię prosila o namiary na Twojego dermatologa, byla bym bardzo wdzieczna, bo mialabym niedaleko a moze akurat mi pomoze. Licze bardzo na odpowiedź i pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Powinnas na kazdym zdjęciu sie uśmiechac! masz przepiekny usmiech! Piekny!

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)