Monday, 13 August 2012

Wakacje czas zacząć!!! Juhuuuuu

Jutro zaczynam tygodniowy urlop więc trochę mnie nie będzie. Czas naładować akumulatory, posłuchać szumu morza, podjeść trochę dobrych krewetek oraz krabów - mniam!
Lecę do Lizbony a potem do Hiszpani w region zwany Galicją. Postaram się popstrykać ciekawe zdjęcia (choć to nie moja mocna strona) i pokazać Wam te piękne miejsca.
Do letniej kosmetyczki zabrałam mój ulubiony filtr Vichy oraz dużo próbek La Roche Possay więc zobaczymy, jak się te kremy będą sprawować na mojej twarzy:
- Effaclar K - z retinolem bodajże, polecony przez Ziemolinę na noc,
- Hydraphase legere - lekki krem nawilżający na dzień oraz na noc, ma lekko nawilżać bo będą upały więc skóra może się trochę buntować, też polecony przez Ziemolinę, (co ja bym bez niej zrobiła hihi).

Wszystko przetestuję i podzielę się wrażeniami po powrocie.

Pozdrawiam serdecznie i tym, którzy też wybierają sie na urlop (lub na długi weekend) życzę miłego wypoczynku!
BAsia

3 comments:

  1. Życzę Ci udanego urlopu i czekamy na fotki :)
    Pozdrowionka!:)

    ReplyDelete
  2. Dziewczyny, fiku miku i po krzyku! Urlop piekny a co piekne szybko sie konczy niestety.
    pozdrawiam Was serdecznie!

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)