Thursday, 30 August 2012

Nic tak nie poprawia humoru jak fryzjer :)

Coś w tym jest! Jak dzisiaj wyszłam od fryzjera to miałam wrażenie, że urosłam o 5cm oraz, że moje zadowolenie na twarzy udzielało wszystkim dookoła :) Po kilkuletnich poszukiwaniach dobrego fryzjera w Czechach cicho licze na to, że mi się w końcu udało. Przyznaję, że jeszcze nigdy w życiu nie miałam tam któtkich włosów jak dziś... no może w wyjątkiem pierwszej klasy podstawówki, kiedy to mamusia uznała, że mam liche włosy i czas mnie obciąć na garnek. 

Co o tym myślicie? :) Powinnam na dłużej zakolegować się z tym fryzjerem? :)

Wybaczcie, że zdjęcia zrobione są kamerą internetową, ale aparat mam wyładowany a koniecznie chciałam się z Wami podzielić swoją fryzurką od razu, na swieżo (bo wiadomo, że ja sobie tak fajnie już tych włosów nie ułożę). 

pozdrawiam wszystkich cieplutko z dusznej Pragi! uff




23 comments:

  1. heeej,
    dzieki ;) ja nadal nie moge sie przyzwyczaic, ze nic nie mam z tylu na szyi!

    ReplyDelete
  2. Sliczny paź:)No i wyglądasz na 13 lat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieeee,
      efekt mial byc odwrotny, mialam wygladac bardziej staro :)
      No coz, nie udalo sie :)

      Delete
  3. Wylacz weryfikacje obrazkowa pliiis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochanie,
      bardzo chetnie to zrobie ale co to takiego i gdzie mam to wylaczyc? Bom zielona w tych sprawach. przepraszam, poducz mnie troche, wiesz przeciez, ze mam 13 lat :-p

      Delete
    2. Musisz wejść w ustawienia bloga ( http://www.blogger.com/home) tuż obok "Wyświetl bloga" jest mała strzałka która rozwija menu podręczne i ostatnie co tam jest napisane to "ustawienia". Tam po lewej stronie wyświetlają się wszystkie opcje, następnie klikasz Ustawienia>Posty i komentarze. 3 opcja od dołu "Włącz weryfikację obrazkową" i zaznaczasz "nie" i problem z głowy, a ludzie nie muszą się męczyć z odczytywaniem by dodać komentarz. Mam nadzieję, że jasno napisałam, pozdrawiam :)

      Delete
    3. Dziekuje!Wydaje mi sie, ze dalam rade :)

      Delete
  4. Wyglądasz znacznie lepiej niż na poprzednich zdjęciach, bardziej kobieco, choć Ty to na nastolatkę wyglądasz i nic tego nie zmieni. I dobrze.
    Ja wczoraj też byłam u mojej ukochanej fryzjerki i ... zdecydowałam się obciąć na baaardzo krótko. Pierwszy raz w życiu zdecydowałam się na odkrycie uszu (a to mój kompleks - ale trzeba z nimi walczyć). Efekt jest taki jaki chciałam ale teraz chyba muszę częściej wkładać soczewki do oczu zamiast okularów, które uwydatniają uszy.
    WIESZ CO, BĄDŹ WIERNA TEMU FRYZJEROWI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez w soczewkach mykam, ale chyba bede musiala zalozyc okulary, ktore dodaja mi lat, bo wszyscy mi dzis mowia, ze wygladam na 12lat, panienke, calineczke :)

      Delete
    2. To nic tylko się cieszyć z tego!!!!

      Delete
  5. A co to sie nic nie dzieje na tym blogu do cholery?
    Juz troszke tesknie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O jojciu jojciu, ale wnerw :) uwazaj kochana bo zlosc pieknosci szkodzi (chociaz Twojej urody to nic nie ruszy hehe). No wiem wiem, musze sie poprawiac ale czasu brak! brrr
      i ja tez tesknie
      Nawet wczoraj zabralam sie za maila do Ciebie ale zostal w drafcie.
      buuu

      Delete
    2. Nie ruszylam z nim jeszcze. Nalezy mi sie lanie mokra zyla na gola pupe :)
      Chcialas posta na blogu, nie mialam juz czasu na email :) ale bardzo za toba tesknie i codziennie treningowo czytam twojego bloga aby chociaz w tem sposob "byc"z Toba :)
      buziak wielki i poprawie sie z mailami, problem z tym, ze w pracy mam gmaila zablokowanego :(

      Delete
  6. Bardzo ładna fryzurka:) Ja też się szykuję na zmianę i myślałam dokładnie o takiej długości jak Twoja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj siateczo,
      jezeli jestes posiadaczka wlosow prostych oraz cienkich jak ja to polecam ta fryzure bo nie ma z nia zadnej roboty. Umyje, wysusze i fru. Zadnych pianek, lakierow i cudow na kiju.
      Jestem bardzo zadowolona:)

      Delete
  7. W ogóle nie widać, że masz trądzik. Śliczna jesteś :-)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem w pelnym makijazu, swiatlo bylo sprzyjajace oraz zdjecie jest z kamery internetowej - to wystarczylo aby osiagnac efekt w miare normalnej skory :)
      Diabel tkwi w szczegolach :)

      Delete
    2. Aj tam, nie potrzebnie tłumaczysz się. Przyjmij komplement, nie umniejszaj go :-)!

      Delete
    3. OK, przyjmuje w takim razie :)

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)