Sunday, 12 August 2012

Internetowe dobre duchy :) Dziękuję Ziemolino :-*

Dzięki cudownemu narzędziu jakim jest internet i dzięki mojemu blogowi poznałam wiele niesamowitych i wspaniałych osób. Jedną z nich jest Zimolina, osoba, która jest dla mnie inspiracją, bratnią duszą mimo iż nigdy nie miałam przyjemności poznać jej osobiście - ale to na pewno w przyszłości nadrobimy!!!
W zeszłym tygodniu dostałam od niej paczkę z próbkami kosmetyków dla skóry trądzikowej, problematycznej, które sama dla mnie wyselekcjonowała, ale nie tylko. 
Chciałam w tym miejscu jej serdecznie podziękować za wszystko: za dobre rady (nie tylko dotyczące filtrów hihi), za ciepłe słowa, za uśmiech na mojej twarzy, który pojawia się za każdym razem jak ostrzymam od niej wiadomość oraz oczywiście za skarby z paczuszki, którą mi przesłała.
Obiecuję wszystko na sobie przetestować i jeżeli coś szczególnie przypadnie do gustu mojej wybrednej, trądzikowej buzi, napiszę o tym tutaj.

Dziękuję!!!
Ściskam i pozdrawiam cieplutko,
BAsia

Tam tatadaaam, wielkie otwarcie! Ręce się trzęsą :) 

A oto zawartość paczuski :-)


2 comments:

  1. Bardzo jestem ciekawa opinii moj tradzikowy ekspercie:)
    inneov to taki suplement diety, ktory wzmacnia naturalna odporonocs dkory przed uv, mozesz juz zaczac brac przed urlopem.
    Buziaki

    ReplyDelete
  2. Melduje, ze dzis wzielam 2 tabletke :)
    I zapomnialam powiedziec, ze zdjecie z glinka bezcenne :) Moj mezczyzna zobaczyl Cie na ekranie i pyta: Co ona ma na twarzy? Kup.? :) A ja wpisuje Amle na moja liste zakupowa w PL.
    serdeczne pozdrowienia!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)