Wednesday, 20 June 2012

Żyjęęęę!!!

Witajcie kochani! Tak to ja we własnej osobie, mam nadzieję, że nie zwątpiliście jeszcze we mnie mimo, iż zrobiłam sobie małe wakacje od bloga. Nie, nie zapomniałam o Was i śpieszę donieść, że szykuję w zanadrzu nowe pościki. Na początek bedzie o minerałach a mianowicie o kosmetykach mineralnych do makijażu. Temat żwawy bo często słyszy się, że są to idealne wręcz kosmetyki do cery trądzikowej bo nie zatykają porów. Przyjrzymy się temu  z bliska, ile w tym prawy a ile mitu. Pokaże Wam równiż jak ja wykonuję makijaż kosmetykami mineralnymi, jaką firmę lubię itd. Może być taki temat? :) 
Oprócz tego testuję kolejne serum firmy Origins (wiem wiem, nie można jej dostać w PL ale może jednak komuś z Was się przyda recenzja i będąc za granicą zamawiając przez neta staniecie się posiadaczkami tego cacka). Serum korygujace z firmy Origins wymiata i jak dla mnie jest REWELACYJNE. Będzie szersza recenzja tego własnie specyfiku, strzelę sobie fotki bez makijażu więc zobaczycie efekt (można porównać z wcześniejszymi moimi fotkami na blogu), ale nawet jak nic nie zauważycie to ja Wam powiem: jest różnica. Skóra jest gładsza, blizny spłycone oraz mniej widoczne a koleżanka, która mnie nie widziała 2 lata (a spotkałam się z nią wczoraj na kawie) mówi do mnie: "Ale masz gładką twarz" :) To było jak melodia dla moich uszu!
Piszcie w komentarzach jakie tematy chcecie abym poruszyła.
Pozdrawiam serdecznie moich stałych czytelników!!!


BAsia 


5 comments:

  1. oj bardzo jestem ciekawa tego serum!!!
    a makijaż kosmetykami mineralnymi jest idealny na lato prawda? dziś pierwszy jego dzień więc czekam z niecierpliwością na nowinki!!

    ReplyDelete
  2. tutaj koleżanka też zachwala:
    http://redhead-blabber.blogspot.com/2011/10/origins-vitazing-i-ginzing.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sulcia,
      to nie to samo serum :) ja mam to z serii Dr. Weil dla Origins.
      Jak na razie leca mineralki i tak, sa bardzo dobre na lato.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  3. ooo, jestem szalenie ciekawa tego serum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw post o mineralkach (mam nadzieje, ze tez Cie zainteresuje) a o serum juz redaguje, zdobylam nowe opakowanie i bedzie recenzja ze skladnikami i wszystkim jak ma byc :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)